Kuźnia Kampanierów - logo

Z frontu

Pierwsza Dama wsparła kampanię INSPRO

Żona prezydenta RP Agata Kornhauser-Duda wsparła kampanię "Dom to praca", mającą na celu pomoc rodzicom niepełnosprawnych dzieci i opiekunom dorosłych osób niepełnosprawnych.

"Praca w domu powinna być doceniona, szczególnie wtedy, gdy dotyczy osób, które opiekują się swoimi dziećmi, niepełnosprawnymi lub ciężko chorymi najbliższymi. (…) Jestem przekonana, że dzięki właśnie takim staraniom można przeobrazić świat wokół siebie i spowodować, by osoby pracujące w domu poczuły się podmiotowo traktowane" – napisała prezydentowa w odpowiedzi na kampanię Instytutu Spraw Obywatelskich.

To ważny głos i ogromny sukces kampanii. Podczas kursu Kuźnia Kampanierów uczymy, że dobry kampanijny przekaz musi zawierać trzy elementy, które zaproponował 2 i pół tysiąca lat temu Arystoteles: pathos, logos i ethos (oczywiście nie mówił o kampanii, ale o idealnie skonstruowanej wypowiedzi. Ale czymże innym jest kampania?). Dwa pierwsze elementy mieliśmy od dawna - historie osób, które znajdują sie w takiej sytuacji i twarde dane. Poparcie prezydentowej to ostatni, niezbędny kawałek układanki - ethos. Czekamy teraz tylko na efekty - zmiany w prawie.

Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, poczytajcie więcej.

Tu:

https://domtopraca.pl/dostalismy-list-poparcia-od-pierwszej-damy/

Albo tu, w wiadomościach onet.pl.

Albo w Wysokich Obcasach.

Albo na stronie wyborcza.pl.

Albo poszukajcie w mediach. O kampanii jest głośno.

Można? Można!