Kuźnia Kampanierów - logo

Z frontu

"Nowe Media" nr 1/2013

Wprawdzie "Nowe Media" mają formę periodyku, ale zgodnie z intencją twórców pisma, zamieszczamy je w dziale "Książki". Jak bowiem czytamy na stronie kwartalnika:

NOWE MEDIA to raczej książka niż gazeta. Zbyt często ukazują się na rodzimym rynku książki dotyczące świata nowych mediów zdezaktualizowane już w chwili pojawienia się w księgarniach. My zaś staramy się wyszukiwać trendy i dawać podstawę do odpowiedzi na pytanie o to, co najważniejsze.

NOWE MEDIA to człowiek, nie technika. Człowiek jest dla nas najważniejszy. Komputer, smartfon, ekran taki czy inny jest tylko jego narzędziem. To technika powinna się dostosowywać do nas, nie odwrotnie.


W pierwszym numerze z 2013 roku m.in.: Julian Assange "Rewolucja zmyślnych szczurów", "Kościół w sieci: ewangelizacja 2.0" ks. Piotra Studnickiego i "Czas infografiki" Justyny Łukasik. Wszystkie dotychczasowe numery pisma możecie nabyć na stronie wydawnictwa.