fbpx

Mamy dla Ciebie prezent

Kuźnia Kampanierów to pierwsza polska szkoła kampanierów – naszą misją jest wspieranie społeczników prowadzących kampanie obywatelskie.

Co to oznacza w praktyce? W ramach KK kształtujemy postawy, podnosimy wiedzę i rozwijamy umiejętności związane z wygrywaniem kampanii. Poszerzamy i wzmacniamy sieć kampanierów. Tworzymy przestrzeń do wymiany doświadczeń.

„Uzbrajamy” aktywistów, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, aby mogli stać się skutecznymi wojownikami wygrywającymi swoje kampanie.

Dziś w Wasze ręce oddajemy grafiki, które być może będą dla Was użyteczne. Sami z nich korzystamy, kiedy chcemy podkreślić, że „główny nurt informacyjny” ma tendencję ukrywać zagrożenia, o których my głośno mówimy.

Jak pisze Rafał Górski w swoim wstępie do ekspertyzy „Ratuj dzieci! Edukacja technologiczna: e-uzależnienia i elektrosmog”: „jeszcze kilka dekad temu właściciele korporacji przekonywali nas w swoich reklamach, że papierosy, DDT, azbest, heroina i teflon są bezpieczne dla ludzi.

Ostrzegali przed tymi technologiami nieliczni, często narażając się na ataki ze strony wielkiego biznesu i pracujących dla niego dziennikarzy i naukowców. Trzeba było dużej odwagi, żeby stawiać opór.

Po latach okazywało się, że odsądzani od czci i wiary obywatele mieli rację – wymienione technologie ukazały swoje ciemne strony.”

Stworzyliśmy 3 rodzaje grafik (do publikowania na Fb, Instagramie i Twitterze), które Państwu udostępniamy, zachęcając do wykorzystywania przy tworzeniu własnych kampanii.

Fb:

Instagram:

Twitter: