Zarząd i Rada Fundacji

Zarząd Fundacji:

Paula1

Paulina Lota – prezes zarządu Fundacji Kuźnia Kampanierów. W Instytucie Spraw Obywatelskich (INSPRO) specjalistka ds. rzecznictwa, informacji i promocji projektu „Obywatele kontrolują – strażnicy dobrej energii” (obywatelekontroluja.pl). Absolwentka Kulturoznawstwa w Instytucie Kultury Polskiej Wydziału Filologii Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Wychowana wśród lasów i jezior, genetycznie obciążona miłością do natury, w działalność na rzecz ochrony środowiska zaangażowana praktycznie od zawsze. Swój czas i miłość dzieli między Warszawę a Mazury – lokalna patriotka i aktywistka niezależnie od adresu. Kampanierka i niepoprawna optymistka – ciągle wierzy, że można zmienić świat. Wielbicielka kina i literatury skandynawskiej. Kochająca spokój choleryczka. Wyznaje dewizę, że jeśli czegoś nie wolno ale bardzo się chce, to można.

Konrad Wójcik

Konrad Wójcik – wiceprezes zarządu Fundacji Kuźnia Kampanierów. Inicjator, propagator i uczestnik rozmaitych inicjatyw społecznych. Aktywista i współpracownik międzynarodowej organizacji Greenpeace.
W INSPRO, z którym współpracuje od 2007 roku, udzielał się przy inicjatywie Naturalne geny – Chcę wiedzie, pracował nad rozwojem kampanii Tiry na tory, Obywatele Decydują i Obywatele KOntrolują. Odpowiada także za zaplecze technologiczne, informatyczne i graficzne INSPRO. Nadzoruje i sam projektuje materiały oraz zajmuje się stronami internetowymi inicjatyw. Pomaga w promowaniu projektów oraz zaistnieniem na portalach społecznościowych. Swoją wiedzą dzieli się z innym organizacjami jako doradca w Centrum KLUCZ. Niektórzy mówią na niego „scyzoryk wielofunkcyjny”.
Od 2014 roku wiceprezes Fundacji Kuźnia Kampanierów.
Przeciwnik bezmyślności i nietolerancji. Gorący zwolennik zdrowego współżycia z naturą. Lubi rower, wspinaczkę i uśmiech na twarzach innych.

Rada Fundacji:

ilona_pietrzak

Ilona Pietrzak – przewodnicząca Rady Fundacji Kuźnia Kampanierów. Wiceprezes zarządu Instytutu Spraw Obywatelskich (INSPRO). Szef działu pozyskiwania funduszy, menedżer Centrum KLUCZ  (www.centrumklucz.pl) wspierającego liderów organizacji społecznych w pozyskiwaniu funduszy. Certyfikowany przez MPiPS doradca biznesowy podmiotów ekonomii społecznej, absolwentka  Programu „Menedżerowie NGO” Fundacji Akademia Organizacji Obywatelskich. Zaangażowana w rozwój przedsiębiorczości społecznej zarówno na poziomie regionalnym, jak i centralnym.  Ukończyła gospodarkę przestrzenną ze specjalnością strategie rozwoju zasobów ludzkich w regionie oraz kapitał ludzki w gospodarce opartej na wiedzy.
Lubi siatkówkę, reggae i happy end’y. Interesuje się marketingiem politycznym oraz polską
przestępczością zorganizowaną. W planach ma przejmowanie władzy nad światem 😉

meg

Magdalena Kurowska – członek Rady Fundacji Kuźnia Kampanierów. Zarabia na życie pomagając ludziom w prawidłowym przepływie informacji. Codziennie spotyka ambitnych ludzi, którzy chcą siebie i otoczenie rozwijać Jednym pomaga przygotować się do życia w biznesie, innych wspiera jako wolontariuszka swoimi rękami, głową i sercem. Fascynuje się zmianami. Związana zawodem, pasją i przyjaciółmi z Uniwersytetem Opolskim.

Rada Doradcza:

mirella

Mirella Czajkowska-Turek – Gliwiczanka od urodzenia. Od 26 lat jest szczęśliwą żoną i dumną mamą trzech synów. Od dekady walczy przeciw budowie Drogowej Trasy Średnicowej w swoim mieście. Jest prezesem Stowarzyszenia Gliwiczanie dla Gliwic. Była współorganizatorką referendów odwoławczych w Gliwicach. W chwilach wytchnienia od pracy zawodowej i społecznej oddaje się swoim pasjom­ pracuje w ogrodzie, gotuje i piecze dla swoich najbliższych, czyta wszystko (zwłaszcza skandynawskie kryminały) i namiętnie uczy się języka niemieckiego. Codziennie rano zaczyna dzień od słów modlitwy św. Efrema Syryjczyka­ „…nie daj mi Panie ducha lenistwa, zniechęcenia, pożądania władzy i próżnych słów; daruj zaś słudze twemu ducha
pokory, cierpliwości i miłości…”

monika j-1

Monika Jakubowicz – absolwentka andragogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwentka podyplomowego Studium Terapii i Treningu Grupowego o kierunku Warsztat Grupowy. Swoje doświadczenie biznesowe zdobywała realizując projekty doradcze, ukierunkowane na tworzenie nowej wartości dla klientów, zarówno w B2B, jak i w B2C. Wdrażając w organizacjach programy zarządzania pomysłami wspierała menedżerów w angażowaniu pracowników do poszukiwania nieszablonowych pomysłów na aktualne wyzwania. Prowadząc sesje i warsztaty kreatywne wspierała pracowników wielu organizacji w rozwoju ich kreatywności, umiejętności rozwiązywania problemów.

Jest współzałożycielką Polskiego Stowarzyszenia Profesjonalnych Facylitatorów.

Specjalizuje się w obszarze obsługi klienta, szczególnie w tworzeniu i wdrażaniu nowych, innowacyjnych sposobów na dostarczanie klientom zupełnie nowej wartości. Jak również w budowaniu programów zarządzania pomysłami pracowników w organizacji.

Marzy mi się taki świat w którym działania podejmowane w obszarze obsługi klienta sprawiają,
 że ostatecznym konsumentom sprawniej, łatwiej i przyjemniej funkcjonuje się w otaczającej ich rzeczywistości.

_DSC1420

Janusz (Andrzej) Korbel (1946 – 2015) – z wykształcenia architekt (dr inż. arch.), od połowy lat 80. związany z ruchem ochrony środowiska i krajobrazu. Współtwórca Pracowni Architektury Żywej, Pracowni na rzecz Wszystkich Istot, miesięcznika Dzikie Życie i Towarzystwa Ochrony Krajobrazu, którego jest prezesem. Publikował w różnych mediach. Od roku 2001 mieszkał w Białowieży i angażował się przede wszystkim w ochronę Puszczy Białowieskiej. Prowadził bloga: http://puszcza-bialowieska.blogspot.com/. Zawsze będzie dla nas wzorem.

szymon-1-1

Szymon Sikorski – Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations bieżącej kadencji, w zarządzie stowarzyszenia od 2008. Członek Rady Etyki Public Relations. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl), promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom. Założyciel i prezes Stowarzyszenia OpenGov.pl – zajmującego się transparentnością komunikacji instytucji publicznych. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Ekspert i trener w programie Markowa Gmina. Trener w projekcie „Strategicznie dla rozwoju” Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, sektora publicznego, gmin i samorządów. W 2012 roku nagrodzony Złotym Spinaczem za projekt w kategorii Public Affairs & Lobbying. W 2013 roku nagrodzony Spinaczem za projekty w kategoriach Launch produktu i w kategorii sektorowej Nieruchomości. W 2014 roku nagrodzony wraz z zespołem za projekt w kategorii Community Relations w międzynarodowej nagrodzie Ragan’s PR Daily Awards. Finalista Protonów 2014.

Tkaczyk

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

ewelina

Ewelina Wojciechowska – społecznik z natury, politolog z wyboru. Doktorantka na Wydziale Politologii i Studiów Międzynarodowych UMK, gdzie bada działalność polskich organizacji pozarządowych. Od 2013 roku pełni funkcję prezesa fundacji Toruńska Inicjatywa Obywatelska, w której monitoruje pracę miejskich radnych, promuje konsultacje społeczne i wspiera rozwój idei budżetu partycypacyjnego. Jest radną Sejmiku Organizacji Pozarządowych Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz członkiem Krajowej Sieci Konsultacyjnej Liderów. W wolnym czasie podróżuje i fotografuje ludzi, których polubi. Fanka debat oksfordzkich. W życiu kieruje się zasadą „Jeśli chcesz zmieniać świat – zacznij od siebie”.

dick

Dick Dobrowolski – urodził się w Polsce, ale młodość i dorosłe życie spędził w USA. Tam też – na Uniwersytecie w Wisconsin – ukończył studia z zakresu marketingu politycznego i rozpoczął karierę zawodową. Pracował przy wielu kampaniach wyborczych. Utwierdziło go to, w przekonaniu, że polityka to gra dla prawdziwych twardzieli i wygrywają Ci, którzy mają najlepszego trenera. W 2013 roku wrócił do kraju, by pomagać polskim politykom. Prywatnie, kochający mąż i ojciec. W wolnym czasie gra w golfa, który nauczył go determinacji w osiąganiu celów – możliwie najkrótszą drogą. Więcej na www.dickdobrowolski.com.