Kuźnia Kampanierów - logo

Z frontu

Konkurs ZŁOTE SPINACZE 2015

Trwają zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze, wyłaniającego najlepsze polskie kampanie PR. Konkurs jest kierowany do polskich oraz międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji non-profit oraz podmiotów realizujących kampanie PR w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i promocja najlepszych praktyk w PR i komunikacji. Do grona jury zaproszeni zostali eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. W tym roku projekty konkursowe oceniać będzie 49 jurorów.

Przypominamy, że laureatem nagrody Złoty Spinacz 2014 w kategorii NGO i Sektor Publiczny został Dick Dobrowolski, za kampanię "How to spin, how to win”, zachęcającą do przekazywania 1% na Instytut Spraw Obywatelskich. Opinia jury: „Wściekle inteligentna kampania”!

Swoje organizacje możecie zgłaszać do 27 kategorii konkursowych: 15 głównych, 2 specjalnych i 10 sektorowych, do 13 sierpnia br. do godz. 16:00 w pierwszym terminie i do 20 sierpnia br. do godz. 16:00 w drugim, ostatecznym terminie.

Formularz zgłoszeniowy wraz z regulaminem dostępne są na www.zlotespinacze.pl.